De visie van HIER

Wij leveren maatwerk zonder contra-indicatie met een snelle start, zonder wachtlijst. We zetten graag de eerste stap richting de cliënt, we kijken naar wat we wél kunnen doen en denken hierbij “out of the box”. We sluiten niemand buiten, iedereen verdient een plek in de maatschappij. HIER werken we proactief samen met alle partijen die bij het zorgverleningstraject betrokken zijn, omdat we geloven in een integrale aanpak waarbij de cliënt centraal staat. HIER word je echt geholpen!

De missie van HIER

HIER helpen wij jou met álle hulpvragen, zowel op (psycho)sociaal, maatschappelijk en dagbestedingsgebied, op een daadkrachtige en laagdrem­pelige manier in iedere richting en in alle lagen van de bevolking. Ons doel hierbij is dat jij zo zelfstandig en actief mogelijk participeert in onze samenleving.

De visie van HIER

HIER Zorg helpt mensen in hun maatschappelijk functioneren. Onze hulp is laagdrempelig en goed bereikbaar voor iedereen die dat nodig heeft.

Wij vinden dat iedereen:

• deel moet kunnen uitmaken van onze maatschappij;
  • zichzelf optimaal moet kunnen ontplooien;
  • zo zelfstandig mogelijk een leven moet kunnen opbouwen;
  • recht heeft op snelle hulp op maat;
  • mag praten over zijn/haar zorgen en zich kwetsbaar mag opstellen.

Bij ons draait het om:

• het stimuleren van eigen kracht en verantwoordelijkheid;
  • veiligheid;
  • een persoonlijke benadering;
  • een harmonieuze en sociale omgeving;
  • activiteiten waar je voldoening uit kunt halen;
  • contact met elkaar.

Governancecode Zorg

Goed bestuur en toezicht zijn belangrijke voorwaarden voor goede zorg. HIER werkt vanuit de zeven principes die de Governancecode Zorg stelt. (https://www.governancecodezorg.nl/).

Wil je je aanmelden bij HIER?

Klik op de button hiernaast en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Of bel ons op: 0543 – 51 76 00

Wil je je aanmelden bij HIER?

Vul hieronder jouw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.