Besteed je dag nuttig (en leuk!)

Een zinvolle, passende dagbesteding, met coaching door je persoonlijke begeleider. Daarvoor kun je terecht bij HIER. Wij bieden gevarieerd en doelgericht werk op maat, waarbij je een echt product aflevert. Je kunt zelf voor een groot deel bepalen wat je wilt doen, maar we zorgen wel voor zinvol werk. Waarmee je niet alleen anderen blij maakt, maar ook je zelfvertrouwen vergroot. En we sluiten niet uit dat je misschien kunt doorstromen en na een tijdje een arbeidscontract krijgt.

Wil jij je dag graag nuttig besteden?

Bel dan met één van onze medewerkers: 0543 – 517 600. Wij helpen je graag verder.

Besteed je dag nuttig (en leuk!)

Een zinvolle, op maat gesneden dagbesteding, met coaching door je persoonlijke begeleider. Daarvoor kun je terecht bij HIER. Wij bieden gevarieerd en doelgericht werk op maat, waarbij je een echt product aflevert. Je kunt zelf voor een groot deel bepalen wat je wilt doen, maar we zorgen wel voor zinvol werk. Waarmee je niet alleen anderen blij maakt, maar ook je zelfvertrouwen vergroot. En we sluiten niet uit dat je misschien kunt doorstromen en na een tijdje een arbeidscontract krijgt.

Wil jij je dag graag nuttig besteden?

Bij HIER heb je de keuze uit:

Creatief bezig zijn
Bij ons vind je een gezellig ingerichte ruimte voor verschillende creatieve activiteiten. Hier kun je samen, of alleen gave dingen maken. Een gaaf schilderij, kleding herstellen op de naaimachine? Of liever werken aan een tof project, zoals aan het decor van het festival Manana Manana? Bovendien leer je zo op een leuke manier andere mensen kennen.

Werkplaats
In onze werkplaats kun je onder meer artikelen inpakken, materialen vouwen, aftellen en stickeren, maar bijvoorbeeld ook labeltjes aan sjaals bevestigen, tassen naaien of volledige pakketten samenstellen. Zo krijg je op een nuttige manier structuur in je dag en zorg je ervoor dat er hier een compleet eindproduct de deur uitgaat.

Klussendienst
Op pad met andere deelnemers en begeleiding om een klus te klaren? Dat kan! Een tuintje aanpakken, helpen bij een verhuizing of welke andere klus dan ook. Samen kunnen we dat fixen!

Sport en bewegen
Bij HIER kun je onder begeleiding sporten en bewegen, op elk niveau: goed voor je lijf én je geest. Zo vergroot je jouw psychische draagkracht, je lichamelijke conditie en verbeter je jouw energiehuishouding. Bovendien kun je hierdoor beter ontspannen – goed als je soms last hebt van agressiviteit of stress – en leer je andere mensen kennen.

Catering
Bij HIER kun je, samen met anderen, de gezamenlijke lunch of warme maaltijd bereiden en samen eten: gezellig en gezond tegelijk! Je leert niet alleen verantwoord koken, maar ook hoe je dat zo betaalbaar mogelijk doet. Bovendien leer je andere mensen kennen én maak je je nuttig: een deel van de maaltijden verkopen wij. Zo kunnen ook anderen voor slechts € 3,50 van jouw kookkunsten genieten.

Computer- en telefooncursus
Wil je graag (beter) met een computer of  telefoon kunnen werken? Dan kun je bij HIER een basiscursus volgen. Je leert de basis van het computeren, zoals tekstverwerking, internet, downloaden en e-mailen. Het leren omgaan met een telefoon, zoals berichtjes sturen, foto’s maken en omgaan met verschillende apps. Daarnaast spelen we vooral in op wat jij wilt leren.

Nederlandse les
Bij HIER kun je terecht voor Nederlandse les op verschillende niveaus. Dit doen we individueel en in groepsverband, met een maximum van drie leerlingen per groep. Dankzij deze les leer je jezelf beter te redden in gesprekken. Ook verbeter je jouw kansen binnen de maatschappij en op de arbeidsmarkt. Bovendien kun je hierdoor makkelijker contact leggen met andere mensen.

Wil jij je opgeven of heb je vragen? Neem gerust contact op via 06-15351944 of mail naar regelzaken@hierzorg.nl.

Wachttijden

HIER Zorg heeft op dit moment geen wachttijd en stelt op voorhand geen contra-indicaties.

Binnen 5 werkdagen na aanmelding wordt er contact met je opgenomen. Binnen 2 weken vindt er een intake plaats, waarnaar zorg gestart kan worden.

Wil je je aanmelden bij HIER?

Klik op de button hiernaast en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wil je je aanmelden bij HIER?

Vul hieronder jouw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.